donderdag 27 oktober 2011

Filmpje van Arne als kleuter







Dit is (voorlopig?) het enige filmpje dat we van Arne hebben toen hij nog klein was (met dank aan Jolien Cornelis)
Arne is de laatste "hippie" die op het podium komt (met de grote folkgitaar en lang bruin haar)

Jolien heeft samen met  Arne in de kleuterklas gezeten en mailde ons enkele mooie herinneringen waar we hem helemaal in herkennen.

'Arne is eens bij mij komen spelen. We hadden toen een grote boom in het midden van onze tuin staan en daar kropen heel veel mieren. Arne en ik vonden het zielig dat die diertjes nooit wat anders zagen en besloten ze te vangen. We hebben ze toen in een speelgoedkruiwagen gezet en de tuin ermee rond gereden. Zo zagen ze al wat meer van de wereld dan enkel die boom en dat zand. Ik was de chauffeur en Arne de gids die tegen de mieren vertelde wat hij zag. Dat was hij ook voor mij want dankzij hem was de kleuterklas voor mij een hele fijne plaats.'

*Bij deze nodigen we iedereen uit om speciale herinneringen, filmpjes, foto's e.d. door te mailen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten